Was Schulbücher aus modernen Bilderbüchern lernen könnten
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
07.03.2013
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lehren und Lernen mit Bildern. Ein Handbuch zur Bilddidaktik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
184-198
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
2
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8340-1201-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Hamrodi, D., & Lieber, G. (2013). Was Schulbücher aus modernen Bilderbüchern lernen könnten. In G. Lieber (ed.), Lehren und Lernen mit Bildern. Ein Handbuch zur Bilddidaktik (2 ed., pp. 184–198). Schneider Verlag Hohengehren. http://hdl.handle.net/11654/13983