Rezension der Monografie «Selbst- und Partnerevaluation im schülerorientierten Fremdsprachenunterricht. Eine Untersuchung zu überfachlichen Kompetenzen» (Wilkening, M. (2011). Frankfurt a. M.: Peter Lang)
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2013
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Französisch heute
Special issue
Frankophones Westafrika - zwischen Tradition und Moderne
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
44
Issue / Number
1
Pages / Duration
39-40
Patent number
Publisher / Publishing institution
Vereinigung der Französischlehrerinnen und -lehrer
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
440 - Französisch, romanische Sprachen allgemein
440 - Französisch, romanische Sprachen allgemein
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0342-2895
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
EBERHARDT, Jan-Oliver, 2013. Rezension der Monografie «Selbst- und Partnerevaluation im schülerorientierten Fremdsprachenunterricht. Eine Untersuchung zu überfachlichen Kompetenzen» (Wilkening, M. (2011). Frankfurt a. M.: Peter Lang). Französisch heute. 2013. Bd. 44, Nr. 1, S. 39–40. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/48512