Das Projekt "Schule tatsächlich inklusiv". Entwicklung und Pilotierung einer inklusionsbezogenen Fortbildung für Lehrpersonen und andere pädagogische Fachkräfte
Loading...
Authors
Jäntsch, Christian
Gerdes, Jürgen
Heinemann, Lars
Bauer, Ulrich
Bittlingmayer, H. Uwe
Ertugrul, Baris
Hirsch, Amelie
Kirchhoff, Sandra
Kleres, Jochen
Knigge, Michel
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Becker, Jonas
Buchhaupt, Felix
Katzenbach, Dieter
Lutz, Deborah
Strecker, Alica
Urban, Michael
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Qualifizierung für Inklusion. Berufsschule, Hochschule, Erwachsenenbildung
Special issue
DOI of the original publication
Series
Qualifizierung der pädagogischen Fachkräfte für inklusive Bildung
Series number
4
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
23-42
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8309-4515-4
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Gold
Citation
Jäntsch, C., Gerdes, J., Heinemann, L., Bauer, U., Bittlingmayer, H. U., Ertugrul, B., Hirsch, A., Kirchhoff, S., Kleres, J., Knigge, M., Köpfer, A., Kouka, E., Markovic, S., Okcu, G., Papke, K., Pinheiro, P., & Scharenberg, K. (2022). Das Projekt “Schule tatsächlich inklusiv”. Entwicklung und Pilotierung einer inklusionsbezogenen Fortbildung für Lehrpersonen und andere pädagogische Fachkräfte. In J. Becker, F. Buchhaupt, D. Katzenbach, D. Lutz, A. Strecker, & M. Urban (eds.), Qualifizierung für Inklusion. Berufsschule, Hochschule, Erwachsenenbildung (pp. 23–42). Waxmann. https://doi.org/10.31244/9783830995159