Zentrale Abiturprüfungen als Kontextfaktoren für Lehren und Lernen. Erste Ergebnisse aus einer Längsschnittstudie zur Analyse der Implementationsprozesse in Schulen

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Maag Merki, Katharina
Author (Corporation)
Publication date
11.09.2007
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Lüneburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Project
Event
Herbsttagung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung (AEPF)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Maag Merki, K., & Holmeier, M. (2007, September 11). Zentrale Abiturprüfungen als Kontextfaktoren für Lehren und Lernen. Erste Ergebnisse aus einer Längsschnittstudie zur Analyse der Implementationsprozesse in Schulen. Herbsttagung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung (AEPF). http://hdl.handle.net/11654/15429