Die beschränkte institutionelle Rationalität von Evaluationen. Fallstudien zum Wandel der Schulinspektion in England

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Author (Corporation)
Publication date
29.08.2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Husfeldt, Vera
Steiner, Peter
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Wirkungen und Wirksamkeit der externen Schulevaluation
Special issue
DOI of the original publication
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Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
163-198
Patent number
Publisher / Publishing institution
hep
Place of publication / Event location
Bern
Edition
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Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bildungsorganisation und Schulqualität
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
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ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
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No peer review
Open access category
License
Citation
QUESEL, Carsten, 2011. Die beschränkte institutionelle Rationalität von Evaluationen. Fallstudien zum Wandel der Schulinspektion in England. In: Carsten QUESEL, Vera HUSFELDT, Norbert LANDWEHR und Peter STEINER (Hrsg.), Wirkungen und Wirksamkeit der externen Schulevaluation. Bern: hep. S. 163–198. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15738