Didactical writing approaches in the context of «dual literacy» in teacher education

dc.accessRightsAnonymous
dc.audienceSonstige
dc.contributor.authorBräuer, Gerd
dc.contributor.authorHonegger, Monique
dc.contributor.authorSalzmann, Martin
dc.contributor.authorSturm, Afra
dc.contributor.authorZimnik, Nina
dc.date.accessioned2016-01-27T13:43:10Z
dc.date.available2016-01-27T13:43:10Z
dc.date.issued2007-07-02T00:00:00Z
dc.eventEATAW
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/17151
dc.language.isodeen_US
dc.spatialBochum
dc.subjectEntwicklung des mathematischen Denkens im Kindesalter / Mathematikdidaktik
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleDidactical writing approaches in the context of «dual literacy» in teacher education
dc.type06 - Präsentation
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYes
fhnw.ReviewTypeNo peer review
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Kindergarten-/Unterstufede_CH
fhnw.publicationStateunbekannt
relation.isAuthorOfPublicationef3f9a7d-db56-4f55-8c88-e924eea720f1
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