Kinderuniversität und Schule. Klärungsversuch eines gespannten Verhältnisses

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
19.07.2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Bildung und Erziehung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
241-259
Patent number
Publisher / Publishing institution
Vandenhoeck & Ruprecht
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0006-2456
2194-3834
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Grunder, H.-U. (2010). Kinderuniversität und Schule. Klärungsversuch eines gespannten Verhältnisses. Bildung und Erziehung, 241–259. http://hdl.handle.net/11654/15258