Lernen sichtbar machen. Zur deutschsprachigen Ausgabe von «Visible Learning»

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Zierer, Klaus
Author (Corporation)
Publication date
2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Hattie, John A. C.
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lernen sichtbar machen. Überarbeitete deutschsprachige Ausgabe von «Visible Learning», besorgt von Wolfgang Beywl und Klaus Zierer.
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
6-26
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Beywl, W., & Zierer, K. (2013). Lernen sichtbar machen. Zur deutschsprachigen Ausgabe von «Visible Learning». In J. A. C. Hattie (ed.), Lernen sichtbar machen. Überarbeitete deutschsprachige Ausgabe von «Visible Learning», besorgt von Wolfgang Beywl und Klaus Zierer. (pp. 6–26). Schneider Verlag Hohengehren. http://hdl.handle.net/11654/14358