Bildung im Modus der Iteration – Überlegungen zur professionellen Entwicklung von Lehrpersonen und zum Beitrag von Hochschule und Schulfeld

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
35
Issue / Number
2
Pages / Duration
287-300
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schweizerische Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Lehrpersonen, Weiterbildung, Professionalität, Lernen im Prozess der Arbeit
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1867-6952
2296-9632
0259-353X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
KRAUS, Katrin, 2017. Bildung im Modus der Iteration – Überlegungen zur professionellen Entwicklung von Lehrpersonen und zum Beitrag von Hochschule und Schulfeld. Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung. 2017. Bd. 35, Nr. 2, S. 287–300. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30810