Ergebnisse der Matura 2015 aus der Perspektive des Kompetenzstufenmodells O-M-A

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Sattlberger, Eva
Bruder, Regina
Hascher, Tina
Siller, Hans-Stefan
Steinfeld, Jan
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Supervisor
Parent work
Beiträge zum Mathematikunterricht 2016, 50. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik in Heidelberg
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
1403-1406
Patent number
Publisher / Publishing institution
WTM
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
07.03.2016
Conference end date
11.03.2016
Date of the last check
ISBN
978-3-95987-014-6
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Sattlberger, E., Bruder, R., Hascher, T., Linnemann, T., Siller, H.-S., & Steinfeld, J. (2016). Ergebnisse der Matura 2015 aus der Perspektive des Kompetenzstufenmodells O-M-A. In Institut für Mathematik und Informatik der Pädagogischen Hochschule Heidelberg (ed.), Beiträge zum Mathematikunterricht 2016, 50. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik in Heidelberg (pp. 1403–1406). WTM. http://hdl.handle.net/11654/24735