Intervention effects on the learning-support competence of early childhood educators

dc.contributor.authorWullschleger, Andrea
dc.contributor.authorMeier-Wyder, Anouschka
dc.contributor.authorLeuchter, Miriam
dc.contributor.authorLindmeier, Anke
dc.contributor.authorHeinze, Aiso
dc.contributor.authorVogt, Franziska
dc.contributor.authorMoser Opitz, Elisabeth
dc.date.accessioned2023-12-20T09:38:45Z
dc.date.available2023-12-20T09:38:45Z
dc.date.issued2018-08-31
dc.eventEARLI SIG 5 Biennial Conference
dc.event.end2018-08-31
dc.event.start2018-08-29
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/39155
dc.language.isoen
dc.spatialBerlin
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleIntervention effects on the learning-support competence of early childhood educators
dc.type06 - Präsentation
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereNo
fhnw.ReviewTypeAnonymous ex ante peer review of a complete publication
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschule FHNWde_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Forschung und Entwicklungde_CH
relation.isAuthorOfPublication0c039cd0-3ebb-4dd5-a80b-6563e28dd764
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery0c039cd0-3ebb-4dd5-a80b-6563e28dd764
Dateien

Lizenzbündel

Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Kein Vorschaubild vorhanden
Name:
license.txt
Größe:
1.36 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Beschreibung: