Zwischen Baum und Borke? Zur Eigenlogik schul- bzw. berufspraktischer Studien
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Böhme, Jeanette
Cramer, Colin
Bressler, Christoph
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Erziehungswissenschaft und Lehrerbildung im Widerstreit!? Verhältnisbestimmungen, Herausforderungen und Perspektiven
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
211-222
Patent number
Publisher / Publishing institution
Klinkhardt
Place of publication / Event location
Bad Heilbrunn
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Leonhard, T. (2018). Zwischen Baum und Borke? Zur Eigenlogik schul- bzw. berufspraktischer Studien. In J. Böhme, C. Cramer, & C. Bressler (eds.), Erziehungswissenschaft und Lehrerbildung im Widerstreit!? Verhältnisbestimmungen, Herausforderungen und Perspektiven (pp. 211–222). Klinkhardt. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/31020