Unterrichtsforschung und ihre schulpädagogische Rahmung. Ein Versuch, das Verhältnis von Schulforschung und Schulpädagogik neu zu bestimmen

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Pädagogische Rundschau
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
64
Pages / Duration
31-44
Patent number
Publisher / Publishing institution
Peter Lang
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0030-9273
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Grunder, H.-U. (2010). Unterrichtsforschung und ihre schulpädagogische Rahmung. Ein Versuch, das Verhältnis von Schulforschung und Schulpädagogik neu zu bestimmen. Pädagogische Rundschau, 64, 31–44. http://hdl.handle.net/11654/15395