Studium und Praktikum - Die Relevanz des informellen und selbstgesteuerten Lernens für die Universität

No Thumbnail Available
Authors
Eugster, Balthasar
Author (Corporation)
Publication date
2012
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Brinker, Tobina
Tremp, Peter
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Einführung in die Studiengangentwicklung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Blickpunkt Hochschuldidaktik
Series number
122
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
177-188
Patent number
Publisher / Publishing institution
Bertelsmann
Place of publication / Event location
Bielefeld
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
WEIL, Markus und Balthasar EUGSTER, 2012. Studium und Praktikum - Die Relevanz des informellen und selbstgesteuerten Lernens für die Universität. In: Tobina BRINKER und Peter TREMP (Hrsg.), Einführung in die Studiengangentwicklung. Bielefeld: Bertelsmann. S. 177–188. Blickpunkt Hochschuldidaktik, 122. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14346