Kognitive, sprachliche, mathematische und sozial-emotionale Kompetenzen als Prädiktoren späterer schulischer Leistungen. Können die Leistungen eines Kindes in den IDS dessen Schulnoten drei Jahre später vorhersagen?
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
2012
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Pädagogische Psychologie
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
26
Issue / Number
Pages / Duration
213-220
Patent number
Publisher / Publishing institution
Hogrefe
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1664-2910
1010-0652
1010-0652
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
Gut, J., Reimann, G., & Grob, A. (2012). Kognitive, sprachliche, mathematische und sozial-emotionale Kompetenzen als Prädiktoren späterer schulischer Leistungen. Können die Leistungen eines Kindes in den IDS dessen Schulnoten drei Jahre später vorhersagen? Zeitschrift für Pädagogische Psychologie, 26, 213–220. https://doi.org/10.1024/1010-0652/a000070