Digital Content Strategy of the B.Sc. Degrees at the FHNW, School of Business
Kein Vorschaubild vorhanden
Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2023
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Basel
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
The age of digital media has led to a profound involvement of young individuals with computers, the internet, mobile phones, and video game. Switzerland represents this global trend, with approximately 7.3 million out of 8.7 million individuals actively engaging with social network platforms such as Facebook, Instagram, LinkedIn and many more. With this trend and the increasing competition in the educational environment, the FHNW, School of Business must be prepared and adapt its content strategy to gain and maintain the awareness of its target audience.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
ALVAREZ-GAYOSSO, Carmen, 2023. Digital Content Strategy of the B.Sc. Degrees at the FHNW, School of Business. Basel: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/42087