Dem Lernen Raum geben: Planung, Gestaltung und Aneigung pädagogischer Räume
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Nuissl, Ekkehard
Nuissl, Henning
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Bildung im Raum
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Grundlagen der Berufs- und Erwachsenenbildung
Series number
80
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
17-32
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8340-1460-3
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Kraus, K. (2015). Dem Lernen Raum geben: Planung, Gestaltung und Aneigung pädagogischer Räume. In E. Nuissl & H. Nuissl (eds.), Bildung im Raum (pp. 17–32). Schneider Verlag Hohengehren. http://hdl.handle.net/11654/12228