Unterrichtsbesprechungen als Lerngelegenheiten im Praktikum
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Arnold, Karl-Heinz
Gröschner, Alexander
Hascher, Tina
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schulpraktika in der Lehrerbildung: Theoretische Grundlagen, Konzeptionen, Prozesse und Effekte
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
287-309
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
MĂĽnster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Politische Bildung und Geschichtsdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
STAUB, Fritz, Monika WALDIS WEBER, Kathrin FUTTER und Sina SCHATZMANN, 2014. Unterrichtsbesprechungen als Lerngelegenheiten im Praktikum. In: Karl-Heinz ARNOLD, Alexander GRÖSCHNER und Tina HASCHER (Hrsg.), Schulpraktika in der Lehrerbildung: Theoretische Grundlagen, Konzeptionen, Prozesse und Effekte. Münster: Waxmann. S. 287–309. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/16402