Markers of epistemic modality in argumentative texts

dc.contributor.authorKeller, Franziska
dc.date.accessioned2024-08-12T09:17:41Z
dc.date.available2024-08-12T09:17:41Z
dc.date.issued2021-11-11
dc.eventArgumentation & Langage 2021
dc.event.end2021-11-12
dc.event.start2021-11-10
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/46958
dc.language.isoen
dc.spatialNeuenburg
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleMarkers of epistemic modality in argumentative texts
dc.type06 - Präsentation
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereNo
fhnw.ReviewTypeAnonymous ex ante peer review of an abstract
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Forschung und Entwicklungde_CH
relation.isAuthorOfPublication39e3fcd7-57f0-4928-b342-ed3ad02b8aeb
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery39e3fcd7-57f0-4928-b342-ed3ad02b8aeb
Dateien
Lizenzbündel
Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Lade...
Vorschaubild
Name:
license.txt
Größe:
2.66 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Beschreibung: