Die Entwicklung des schulischen Fähigkeitsselbstkonzepts bei Primarschulkindern mit einer Nomination als hochbegabt
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
10.09.2008
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Psychologie in Erziehung und Unterricht
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
55
Issue / Number
Pages / Duration
143-151
Patent number
Publisher / Publishing institution
Reinhardt
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0342-183X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Schulthess, L., Neuenschwander, M., & Herzog, W. (2008). Die Entwicklung des schulischen Fähigkeitsselbstkonzepts bei Primarschulkindern mit einer Nomination als hochbegabt. Psychologie in Erziehung und Unterricht, 55, 143–151. https://doi.org/10.26041/fhnw-383