Interventions destinées au perfectionnement des compétences linguistiques en L2 (code standard-scolaire) des élèves migrants plurilingues selon le jugement d'expert(e)s. Un sondage représentatif basé sur la méthode d'interrogation d'expert(e)s Delphi
Loading...
Authors
Müller, Romano
Author (Corporation)
Publication date
19.09.2007
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Toulouse
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Colloque international de didactique cognitive
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
French
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Müller, R., & Rösselet, S. (2007, September 19). Interventions destinées au perfectionnement des compétences linguistiques en L2 (code standard-scolaire) des élèves migrants plurilingues selon le jugement d’expert(e)s. Un sondage représentatif basé sur la méthode d’interrogation d’expert(e)s Delphi. Colloque international de didactique cognitive. http://hdl.handle.net/11654/15697