Autonomie, Motivation und Interaktion im aufgabenorientierten Französischunterricht. Das Modell AMI
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Keller, Stefan
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Aufgaben als Schlüssel zur Kompetenz
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
223-235
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Fremdsprachenunterricht, Aufgabenorientierung, Interaktion, Motivation, Autonomie, Aktionsforschung
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
03/2015
Conference end date
03/2015
Date of the last check
ISBN
978-3-8309-3421-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Greminger Schibli, C., Papaloïzos, L., & Sauvin, E. (2016). Autonomie, Motivation und Interaktion im aufgabenorientierten Französischunterricht. Das Modell AMI. In S. Keller & C. Reintjes (eds.), Aufgaben als Schlüssel zur Kompetenz (pp. 223–235). Waxmann. http://hdl.handle.net/11654/24266