Rekonstruktionen mit der dokumentarischen Methode. Beitrag zum Forschungsforum «Schüler*innen-Perspektiven als Erkenntnisgewinn bei der Analyse pädagogischer Grenzbearbeitung»

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
16.03.2022
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Universität Bremen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Papke, K., & Wagner-Willi, M. (2022, March 16). Rekonstruktionen mit der dokumentarischen Methode. Beitrag zum Forschungsforum «Schüler*innen-Perspektiven als Erkenntnisgewinn bei der Analyse pädagogischer Grenzbearbeitung». Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE). https://irf.fhnw.ch/handle/11654/50462