Kulturfranchising im Aufwind

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2023
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2023
Issue / Number
5
Pages / Duration
102-103
Patent number
Publisher / Publishing institution
Galledia
Place of publication / Event location
Flawil
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Kulturfranchising im Aufwind Wie kann man, in volatilen Zeiten, die sich ständig verändernden und verstärkenden Herausforderungen der Umwelt, Wirtschaft und Gesellschaft meistern und in Einklang bringen? Viele Unternehmen und Institutionen sehen Lösungen in der Suche nach partnerschaftlichen Kooperationen, die Synergieeffekte ermöglichen. So erlebt das Franchising, hat es doch seine Resilienz in der weltweiten Pandemie bewiesen, eine neue Renaissance. Und das nicht nur in klassischen Wirtschaftsbereichen, sondern besonders in der Kulturwirtschaft, als «Kulturfranchising».
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1023-8913
0255-7673
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
Bellone, V. (2023). Kulturfranchising im Aufwind. m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation, 2023(5), 102–103. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/43501