Zuhören und Hörverstehen - Aspekte, Ziele und Kompetenzen

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
01.03.2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Grundler, Elke
Spiegel, Carmen
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Konzeptionen des Mündlichen - wissenschaftliche Perspektiven und didaktische Konsequenzen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
143-160
Patent number
Publisher / Publishing institution
hep
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Sektion Mündlichkeit des Symposions Deutschdidaktik 2012
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Gschwend, R. (2014). Zuhören und Hörverstehen - Aspekte, Ziele und Kompetenzen. In E. Grundler & C. Spiegel (eds.), Konzeptionen des Mündlichen - wissenschaftliche Perspektiven und didaktische Konsequenzen (pp. 143–160). hep. http://hdl.handle.net/11654/13394