Digital Marketing Strategy  For merakoi's brands

dc.contributor.authorErdin, Michelle
dc.contributor.mentorJacob, Christine
dc.contributor.partnermerakoi AG, Basel
dc.date.accessioned2023-12-22T16:21:33Z
dc.date.available2023-12-22T16:21:33Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractAs a digital health start-up, merakoi has not yet formulated a comprehensive marketing strategy. Therefore, this bachelor thesis aims to develop a digital marketing strategy for merakoi’s brands. By building brand awareness, merakoi can start positioning the company in the healthcare industry.
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/40720
dc.language.isoen
dc.publisherHochschule für Wirtschaft FHNW
dc.spatialBrugg-Windisch
dc.subject.ddc330 - Wirtschaft
dc.titleDigital Marketing Strategy  For merakoi's brands
dc.type11 - Studentische Arbeit
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYes
fhnw.PublishedSwitzerlandYes
fhnw.StudentsWorkTypeBachelor
fhnw.affiliation.hochschuleHochschule für Wirtschaft FHNWde_CH
fhnw.affiliation.institutBachelor of Science
relation.isMentorOfPublication7e52956a-1223-4665-8fdc-7bacad074ba4
relation.isMentorOfPublication.latestForDiscovery7e52956a-1223-4665-8fdc-7bacad074ba4
Dateien