Standards- und/oder Kerncurriculum für die Lehrerbildung?

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Criblez, Lucien
Author (Corporation)
Publication date
2003
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
21
Issue / Number
3
Pages / Duration
330-336
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schweizerische Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1867-6952
2296-9632
0259-353X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Criblez, L. (2003). Standards- und/oder Kerncurriculum für die Lehrerbildung? Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung, 21(3), 330–336. http://hdl.handle.net/11654/16885