Projekt „’Sprechen’ im lehrwerkbasierten Fremdsprachenunterricht“

Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
01.12.2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Babylonia
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
2016
Issue / Number
3
Pages / Duration
55
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Der Artikel beschreibt das Dissertationsprojekt zum Thema "’Sprechen’ im lehrwerkbasierten Fremdsprachenunterricht".
Keywords
Sprechen, Interaktion, Lehrwerk, Lehrmittel, Französisch, Fremdsprachenunterricht, Primarschule, Frühfranzösisch, mündliche Produktion, Lehrwerkrezeptionsforschung, Lehrwerkimplementierung
Subject (DDC)
440 - Französisch, romanische Sprachen allgemein
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
400 - Sprache, Linguistik
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1420-0007
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
LOVEY, Gwendoline, 2016. Projekt „’Sprechen’ im lehrwerkbasierten Fremdsprachenunterricht“. Babylonia. 1 Dezember 2016. Bd. 2016, Nr. 3, S. 55. DOI 10.26041/fhnw-938. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-938