Heterogenitätskonstruktionen durch Lehrende. Zur Bedeutung des Habituskonzepts für die Lehrer/innenfortbildung
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Müller, Florian H.
Eichenberger, Astrid
Lüders, Manfred
Mayr, Johannes
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lehrerinnen und Lehrer lernen – Konzepte und Befunde zur Lehrerfortbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
89-106
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Professur für Integrative Didaktik und Heterogenität
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Sturm, T. (2010). Heterogenitätskonstruktionen durch Lehrende. Zur Bedeutung des Habituskonzepts für die Lehrer/innenfortbildung. In F. H. Müller, A. Eichenberger, M. Lüders, & J. Mayr (eds.), Lehrerinnen und Lehrer lernen – Konzepte und Befunde zur Lehrerfortbildung (pp. 89–106). Waxmann. http://hdl.handle.net/11654/16051