Dimensionen einer pädagogisch akzentuierten Schulevaluation. Erfahrungen im Kanton Aargau

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Schönig, Wolfgang
Baltruschat, Astrid
Klenk, Gerald
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Dimensionen pädagogisch akzentuierter Schulevaluation
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
85-107
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bildungsmanagement sowie Schul- und Personalentwicklung
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
STUKE, Thomas, 2010. Dimensionen einer pädagogisch akzentuierten Schulevaluation. Erfahrungen im Kanton Aargau. In: Wolfgang SCHÖNIG, Astrid BALTRUSCHAT und Gerald KLENK (Hrsg.), Dimensionen pädagogisch akzentuierter Schulevaluation. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren. S. 85–107. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14375