Musteraufgaben als Motoren der Unterrichtsentwicklung
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Trägerkonsortium BiSS - Mercator-Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Supervisor
Parent work
BiSS-Handreichung – Unterrichtsentwicklung und sprachliche Bildung im Elementarbereich
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Köln
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Musteraufgaben, Unterrichtsentwicklung
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
400 - Sprache, Linguistik
400 - Sprache, Linguistik
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Preprint in printing
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
LINDAUER, Thomas und Afra STURM, 2019. Musteraufgaben als Motoren der Unterrichtsentwicklung. In: Trägerkonsortium BiSS - Mercator-Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache (Hrsg.), BiSS-Handreichung – Unterrichtsentwicklung und sprachliche Bildung im Elementarbereich. Köln. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/27796