Thirdspace als hybride Lernumgebung. Die Kombination materieller und virtueller Lernräume
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Erwachsenenbildung und Raum: Theoretische Perspektiven – professionelles Handeln – Rahmungen des Lernens
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Reihe: Theorie und Praxis der Erwachsenenbildung
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
205-216
Patent number
Publisher / Publishing institution
wbv
Place of publication / Event location
Bielefeld
Edition
1
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Thirdspace, Identität, Lernumgebungen, virtuelle, materielle und soziale Räume
Subject (DDC)
000 - Allgemeines, Informatik, Informationswissenschaft
300 - Sozialwissenschaften
100 - Philosophie und Psychologie
300 - Sozialwissenschaften
100 - Philosophie und Psychologie
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
REIMER, Ricarda T.D. und Eva-Christina EDINGER, 2015. Thirdspace als hybride Lernumgebung. Die Kombination materieller und virtueller Lernräume. In: Christian BERNHARD, Katrin KRAUS, Silke SCHREIBER-BARSCH und Richard STANG (Hrsg.), Erwachsenenbildung und Raum: Theoretische Perspektiven – professionelles Handeln – Rahmungen des Lernens. 1. Bielefeld: wbv. S. 205–216. Reihe: Theorie und Praxis der Erwachsenenbildung. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/5073