Social media and reputation management: social media monitoring and database approaches

dc.contributor.authorLindeque, Johan Paul
dc.date.accessioned2024-05-29T06:43:21Z
dc.date.available2024-05-29T06:43:21Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstract
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/43228
dc.language.isoen
dc.publisherFachhochschule Nordwestschweiz FHNW
dc.spatialOlten
dc.subject.ddc330 - Wirtschaft
dc.titleSocial media and reputation management: social media monitoring and database approaches
dc.type05 - Forschungs- oder Arbeitsbericht
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYes
fhnw.ReviewTypeNo peer review
fhnw.affiliation.hochschuleHochschule für Wirtschaft FHNWde_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut für Unternehmensführungde_CH
fhnw.publicationStateUnpublished
relation.isAuthorOfPublication16a3f651-a6d1-4d4a-ae98-8953dbdc575b
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery16a3f651-a6d1-4d4a-ae98-8953dbdc575b
Dateien

Lizenzbündel

Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Kein Vorschaubild vorhanden
Name:
license.txt
Größe:
1.36 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Beschreibung: