Lernen sichtbar machen für Lehrpersonen. Zur deutschsprachigen Ausgabe von «Visible learning for teachers»
Loading...
Authors
Zierer, Klaus
Author (Corporation)
Publication date
2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04 - Book part or conference paper
Editors
Hattie, John A. C.
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lernen sichtbar machen für Lehrpersonen: Überarbeitete deutschsprachige Ausgabe von «Visible Learning for Teachers». Besorgt von Wolfgang Beywl und Klaus Zierer
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
6-11
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BEYWL, Wolfgang und Klaus ZIERER, 2014. Lernen sichtbar machen für Lehrpersonen. Zur deutschsprachigen Ausgabe von «Visible learning for teachers». In: John A. C. HATTIE (Hrsg.), Lernen sichtbar machen für Lehrpersonen: Überarbeitete deutschsprachige Ausgabe von «Visible Learning for Teachers». Besorgt von Wolfgang Beywl und Klaus Zierer. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren. 2014. S. 6–11. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-303