Sprachtherapie in inklusiven schulischen Kontexten

No Thumbnail Available
Authors
Lüdtke, Ulrike
Author (Corporation)
Publication date
01.06.2015
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Sprache – Stimme – Gehör: Zeitschrift für Kommunikationsstörungen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2
Issue / Number
Pages / Duration
86-92
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Professionalisierung in weiterentwickelten Studiengängen Sprachtherapie/ Logopädie in Deutschland und der Schweiz.
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
LÜDTKE, Ulrike und Anja BLECHSCHMIDT, 2015. Sprachtherapie in inklusiven schulischen Kontexten. Sprache – Stimme – Gehör: Zeitschrift für Kommunikationsstörungen. 1 Juni 2015. Bd. 2, S. 86–92. DOI 10.1055/s-0035-1550003. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/158