Die Gegenwart ist grässlich: Eine Schweizer Tagung erörtert das Verhältnis von Zeitdiagnosen und Wissenschaft

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Vierteljahresschrift für wissenschaftliche Pädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
94
Issue / Number
1
Pages / Duration
156-161
Patent number
Publisher / Publishing institution
Brill
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Tagungsbericht zur Tagung "Bildungsforschung und Zeitdiagnose" in Au/ZH, 31.8.-1.9.17.
Keywords
Tagungsbericht, Zeitdiagnose, Bildungsforschung
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0507-7230
2589-0581
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Deplazes, D. (2018). Die Gegenwart ist grässlich: Eine Schweizer Tagung erörtert das Verhältnis von Zeitdiagnosen und Wissenschaft. Vierteljahresschrift für wissenschaftliche Pädagogik, 94(1), 156–161. http://hdl.handle.net/11654/26060