Sonder-/Pädagogisches Handeln in kooperativen Unterrichtssettings in der Schweiz. Beitrag zum Forschungsforum «Praxeologische Rekonstruktionen von Teilhabemöglichkeiten/-barrieren im Fachunterricht in Deutschland, Kanada und der Schweiz»
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
11.03.2024
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
29. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
10.03.2024
Conference end date
13.03.2024
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Papke, K. (2024, March 11). Sonder-/Pädagogisches Handeln in kooperativen Unterrichtssettings in der Schweiz. Beitrag zum Forschungsforum «Praxeologische Rekonstruktionen von Teilhabemöglichkeiten/-barrieren im Fachunterricht in Deutschland, Kanada und der Schweiz». 29. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE). https://irf.fhnw.ch/handle/11654/50454