Attuned communication: Does giving students feedback improve their ability to take someone’s perspective?
Vorschaubild nicht verfügbar
Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2021
Typ der Arbeit
Studiengang
Typ
06 - Präsentation
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Verlagsort / Veranstaltungsort
Online
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
The business communication curriculum often conceptualizes "audience" as an abstract discourse community. Employers on the other hand expect business-school graduates to produce person-centered writing. To bridge the gap, we compared student submissions for a contextualized writing assignment before and after instructor intervention using text analysis methods and multiple reviewers.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Veranstaltung
Learning, Teaching & Student Experience (LTSE) 2021
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
29.06.2021
Enddatum der Konferenz
30.06.2021
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Peer-Review des Abstracts
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
VITACCO, Jacqueline und Terry INGLESE, 2021. Attuned communication: Does giving students feedback improve their ability to take someone’s perspective? Learning, Teaching & Student Experience (LTSE) 2021. Online. 2021. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/43089