How Young Children Teach us to Teach - Steps Towards an Integrative Music Education

dc.accessRightsAnonymous
dc.audienceWissenschaft
dc.contributor.authorCslovjecsek, Markus
dc.date.accessioned2016-01-27T13:33:53Z
dc.date.available2016-01-27T13:33:53Z
dc.date.issued2010-09-01T00:00:00Z
dc.description.urihttp://hejmec.eu/journal/index.php/HeJMEC/article/view/16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/13460
dc.language.isoen_UK
dc.relation.ispartofHeJMEC: Hellenic Journal of Music, Education and Cultureen_US
dc.subjectDidaktik und ihre Disziplinen
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.subject.ddc300 - Sozialwissenschaften
dc.titleHow Young Children Teach us to Teach - Steps Towards an Integrative Music Education
dc.type01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereja
fhnw.ReviewTypeAnonymous ex ante peer review of a complete publication
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Sekundarstufe I und IIde_CH
fhnw.pagination32-41
fhnw.publicationStateVeröffentlicht
relation.isAuthorOfPublication6244ff75-adbb-4402-a0f9-e55c6b83ef90
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6244ff75-adbb-4402-a0f9-e55c6b83ef90
Dateien