Product Marketing in the Tourism Destination Gstaad-Saanenland - Suggestions on How to Structure and Organize Product Marketing in the Destination Management Organization Gstaad-Saanenland

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Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2014
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
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Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Gstaad Saanenland Tourismus, Gstaad
Zusammenfassung
Product marketing in the Gstaad-Saanenland Tourism Organization (GST) is primarily focused on bundling and promoting products from service providers. A modern tourism organization, however, must increasingly be able to proactively affect and influence product and service design within the destination. For the emergence of a new, centrally organized DMO, this previously neglected aspect must be taken into account. In order to be able to actively design the offering and to be competitive for the future, the Marketing Department of the DMO must accordingly be structured and organized.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Haldi, S. (2014). Product Marketing in the Tourism Destination Gstaad-Saanenland - Suggestions on How to Structure and Organize Product Marketing in the Destination Management Organization Gstaad-Saanenland [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40128