Professionalität und pädagogisches Handeln in der multilingualen Schule: Ein Beispiel aus der Nordwestschweiz

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2012
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Rangosch-Schneck, Elisabeth
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lehrer, Lernen, Migration. Aussen- und Innenperspektive einer interkulturellen Lehrerbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
163-174
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Schuppli, C., & Müller Obrist, S. (2012). Professionalität und pädagogisches Handeln in der multilingualen Schule: Ein Beispiel aus der Nordwestschweiz. In E. Rangosch-Schneck (ed.), Lehrer, Lernen, Migration. Aussen- und Innenperspektive einer interkulturellen Lehrerbildung (pp. 163–174). Schneider Verlag Hohengehren. http://hdl.handle.net/11654/14514