Empowerment through collaboration? Analyzing collaborative school improvement processes at different levels of the education system based on a social network approach

dc.contributor.authorWullschleger, Andrea
dc.date.accessioned2024-09-02T11:50:58Z
dc.date.available2024-09-02T11:50:58Z
dc.date.issued2024-08-24
dc.event9th Biannual Conference of EARLI SIG 18 on Educational Effectiveness and Improvement
dc.event.end2024-08-25
dc.event.start2024-08-23
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/47127
dc.language.isoen
dc.relationRegulationsstrategien von Lehrpersonen zur Adaption von Routinen der Unterrichtsentwicklung. Eine Interventionsstudie in Primarschulen zur Förderung der Regulationskompetenzen von Lehrpersonen und der Unterrichtsqualität, 2023-07-01
dc.spatialNicosia
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleEmpowerment through collaboration? Analyzing collaborative school improvement processes at different levels of the education system based on a social network approach
dc.type06 - Präsentation
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYes
fhnw.ReviewTypeNo peer review
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschule FHNWde_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Forschung und Entwicklungde_CH
relation.isAuthorOfPublication0c039cd0-3ebb-4dd5-a80b-6563e28dd764
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery0c039cd0-3ebb-4dd5-a80b-6563e28dd764
relation.isProjectOfPublicationbe2d1b21-e982-466a-98b9-273f03fb2925
relation.isProjectOfPublication.latestForDiscoverybe2d1b21-e982-466a-98b9-273f03fb2925
Dateien

Lizenzbündel

Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Kein Vorschaubild vorhanden
Name:
license.txt
Größe:
2.66 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Beschreibung: