Frühe mathematische Lernprozesse begleiten - Ergebnisse und Folgerungen aus dem Projekt Guter Mathestart
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Kortenkamp, Ulrich
Kuzle, Ana
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zum Mathematikunterricht 2017
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
1249-1252
Patent number
Publisher / Publishing institution
WTM
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
51. Tagung für Didaktik der Mathematik 2017
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Streit, C. (2017). Frühe mathematische Lernprozesse begleiten - Ergebnisse und Folgerungen aus dem Projekt Guter Mathestart. In U. Kortenkamp & A. Kuzle (eds.), Beiträge zum Mathematikunterricht 2017 (pp. 1249–1252). WTM. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30860