Editorial: Epistemic cognition in history education

dc.contributor.authorNitsche, Martin
dc.contributor.authorMathis, Christian
dc.contributor.authorO’Neill, D. Kevin
dc.date.accessioned2023-08-17T06:52:35Z
dc.date.available2023-08-17T06:52:35Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52289/hej9.101
dc.identifier.issn2203-7543
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/37740
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.26041/fhnw-5142
dc.issue1
dc.language.isoen
dc.publisherUniversity of Newcastle
dc.relation.ispartofHistorical Encounters
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.spatialCallaghan
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleEditorial: Epistemic cognition in history education
dc.type01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
dc.volume9
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYes
fhnw.ReviewTypeAnonymous ex ante peer review of a complete publication
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschule FHNWde_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Forschung und Entwicklungde_CH
fhnw.openAccessCategoryDiamond
fhnw.pagination1-10
fhnw.publicationStatePublished
fhnw.specialIssueEpistemic cognition in history education
relation.isAuthorOfPublication90b65018-fd1a-4a08-a4f0-5c06c0f3eea2
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery90b65018-fd1a-4a08-a4f0-5c06c0f3eea2
Dateien

Originalbündel

Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Vorschaubild
Name:
9101.pdf
Größe:
233.82 KB
Format:
Adobe Portable Document Format

Lizenzbündel

Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Kein Vorschaubild vorhanden
Name:
license.txt
Größe:
1.36 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Beschreibung: