Sprachdidaktische Rahmenbedingungen für einen Sprachtest. Informationspapier im Rahmen von Check 5. Erstellt im Auftrag des Departements Bildung, Kultur und Sport des Kantons Aargau
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2004
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
05 - Research report or working paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Pädagogische Hochschule FHNW, Zentrum Lesen
Place of publication / Event location
Aarau
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Lesen, Medien, Sprache
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Lindauer, T. (2004). Sprachdidaktische Rahmenbedingungen für einen Sprachtest. Informationspapier im Rahmen von Check 5. Erstellt im Auftrag des Departements Bildung, Kultur und Sport des Kantons Aargau. Pädagogische Hochschule FHNW, Zentrum Lesen. http://hdl.handle.net/11654/14814