Innovative business model development in the skincare industry: meeting the unique needs of customers with sensitive skin

Kein Vorschaubild vorhanden
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2023
Typ der Arbeit
Master
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
The goal of this master thesis is to identify and meet the unique needs of customers with sensitive skin to develop an innovative business model in the skincare industry. This thesis thereby focuses on the identification of customer needs and developing a business model canvas according to the lean approach. Developing products and services are not in scope of this thesis. This study follows a rather practical approach by showing the business development process with a lean approach.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
ABDILI, Afrodita, 2023. Innovative business model development in the skincare industry: meeting the unique needs of customers with sensitive skin. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/48863