Schulzeit als Profilierungsmerkmal von Einzelschulen: Gymnasiales Professionsverständnis zwischen Exklusivität und Öffnung

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Bellenberg, Gabriele
im Brahm, Grit
Author (Corporation)
Publication date
19.09.2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Bremen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Herbsttagung der Kommission für Professionsforschung und Lehrerbildung zum Thema: Professionsentwicklung und Schulstrukturreform. Zwischen Gymnasium und neuen Schulreformen in der Sekundarstufe
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Reintjes, C., Bellenberg, G., & im Brahm, G. (2014, September 19). Schulzeit als Profilierungsmerkmal von Einzelschulen: Gymnasiales Professionsverständnis zwischen Exklusivität und Öffnung. Herbsttagung der Kommission für Professionsforschung und Lehrerbildung zum Thema: Professionsentwicklung und Schulstrukturreform. Zwischen Gymnasium und neuen Schulreformen in der Sekundarstufe. http://hdl.handle.net/11654/13441