Einstellungen und Erwartungshaltungen von Lehrpersonen im Kontext migrationsbedingter Heterogenität
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
24.11.2017
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Basel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
PH FHNW Forschungstag "Bildung zwischen Steuerung und Störung: Ungewissheit(en) pädagogischer Praxis"
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Makarova, E. (2017, November 24). Einstellungen und Erwartungshaltungen von Lehrpersonen im Kontext migrationsbedingter Heterogenität. PH FHNW Forschungstag “Bildung zwischen Steuerung und Störung: Ungewissheit(en) pädagogischer Praxis”. http://hdl.handle.net/11654/25724