Lernen sichtbar machen

Thumbnail Image
Authors
Fernandéz, Etelvina Clara
Author (Corporation)
Publication date
2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Mercator Stiftung Schweiz
Mercator Stiftung Schweiz
Supervisor
Parent work
Austausch von Erfahrungen. Tagungsdokumentation Koordinationstagung des Projekts Personalisiertes Lernen in heterogenen Lerngemeinschaften vom 23. November 2013
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
12
Patent number
Publisher / Publishing institution
Stiftung Mercator Schweiz
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bildungsmanagement sowie Schul- und Personalentwicklung
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BEYWL, Wolfgang und Etelvina Clara FERNANDÉZ, 2014. Lernen sichtbar machen. In: Mercator Stiftung Schweiz und Mercator Stiftung Schweiz (Hrsg.), Austausch von Erfahrungen. Tagungsdokumentation Koordinationstagung des Projekts Personalisiertes Lernen in heterogenen Lerngemeinschaften vom 23. November 2013. Zürich: Stiftung Mercator Schweiz. 2014. S. 12. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-302

Version History

Now showing 1 - 2 of 2
VersionDateSummary
2*
2020-03-03 10:44:39
Ergänzung Datei
2016-01-27 14:36:46
* Selected version