Kontinuität und Neues - Impulse für die Weiterentwicklung eines MAS-Programms mit Hilfe von Evaluation

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Meier, Kathrin
Author (Corporation)
Publication date
01.07.2015
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Friedrich, Verena
Fischer, Andreas
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Wie nützt Evaluation (nicht)? : Reflexionen und Fallgeschichten aus der Hochschulweiterbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
zoom Zentrum für universitäre Weiterbildung (ZUW);
Series number
5
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
31-34
Patent number
Publisher / Publishing institution
Universität Bern Zentrum für universitäre Weiterbildung
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-906587-40-0
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Green
License
'https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/'
Citation
HÖRMANN, Martina und Kathrin MEIER, 2015. Kontinuität und Neues - Impulse für die Weiterentwicklung eines MAS-Programms mit Hilfe von Evaluation. In: Verena FRIEDRICH und Andreas FISCHER (Hrsg.), Wie nützt Evaluation (nicht)? : Reflexionen und Fallgeschichten aus der Hochschulweiterbildung. Bern: Universität Bern Zentrum für universitäre Weiterbildung. S. 31–34. zoom Zentrum für universitäre Weiterbildung (ZUW);, 5. ISBN 978-3-906587-40-0. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-4474

Version History

Now showing 1 - 2 of 2
VersionDateSummary
2*
2022-12-22 07:55:53
Volltext und Lizenz
2016-02-05 16:02:06
* Selected version